На недавно одржаном такмичењу„Brainfinity – Collaborative Problem Solving Challenge”, које организује Институт за модерно образовање у сарадњи са Сциенце он Стаге Еуропе у Београду, две екипе ученика Књажевачке гимназије освојиле су сребрно и бронзано одличје.
Екипа IV разреда „РАТЗ” коју чине Миња Денковић, Никола Стефановић, Невена Ристић и Милица Вељковић заузела је друго место и екипа III разреда „2к3Г”, чији су чланови Милица Николић, Видосава Јовановић, Лазар Милетић и Михајло Матић освојили су треће место.
У финалу су учествовале 54 екипе, сви учесници су показали одлично знање, сналажљивост и тимски дух, али само осам екипа се окитило титулом победника и са собом кући понеле златне медаље.
Сви „Brainfinity“ учесници добили су у финалу поклоне добродошлице, док су се најбољи окитили медаљама, а као награде добили су таблете (Висока школа струковних студија за ИТ – ИТС), ваучере за есцапе роом („Sesame”), пакет бесплатних радионица (Менса) и едукацију за победнике (Браинфацторy). Другопласирани су добили књиге (БИГЗ), док су трећепласирани однели са собом ваучере за курсеве страних језика („Hellas”).
Наставници-ментори чије су екипе учествовале у финалу добили су 50% снижену цену чланарине у ИМО за годину дана, док су ментори победничких екипа добили бесплатно чланство у трајању од годину дана у Институту за модерно образовање. Ментори победничких екипа су на поклон добили и књиге, које додељује Браинфацторy, као и ваучере за бесплатно тестирање ИQ-а од Менсе.
„Brainfinity – Collaborative Problem Solving Challenge” представља такмичење у коме тимови ученика помоћу информационих технологија решавају проблеме отвореног типа у реалном контексту који од њих захтевају да употребе различите вештине и знања из математике, логике, физике и других предмета које уче у школи, али пре свега им помаже да практичне примере из живота примене на конкретним ситуацијама. Проблеми који се постављају ученицима отвореног су типа и блиски онима са којима су се сусретали током пројектне наставе, а развијају тимски и истраживачки дух, критичко и креативно мишљење, као и вештине решавања проблема.